This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Getriebezahnrad (BT-MR 550)
conductor Offline
Junior Member
*




Beiträge: 21
Registriert seit: Feb 2010
Bewertung: 0
Adresse: 25996 Sylt

MyBB  RE: Getriebezahnrad (BT-MR 550)
Sieht ja nicht schlecht aus. Was wäre denn der Vorteil an diesem Antrieb? (außer das mir keine Zahnräder mehr um die Ohren fliegen Biggrins). Sehe ich das richtig, dass die Spindel mit dem Riemenantrieb direkt vom Motor angetrieben wird? Ich also nicht mehr "schnell" und "langsam" umschalten kann? Das Getriebe also völlig "ausgeschaltet" wird?

Güße aus dem ganz hohen Norden
Hartmut
18.02.2012, 17:38
Hauptseite Diese Nachricht in einer Antwort zitieren


Nachrichten in diesem Thema
Getriebezahnrad (BT-MR 550) - von conductor - 18.02.2012, 12:36
RE: Getriebezahnrad (BT-MR 550) - von UweT. - 18.02.2012, 12:56
RE: Getriebezahnrad (BT-MR 550) - von conductor - 18.02.2012, 14:13
RE: Getriebezahnrad (BT-MR 550) - von UweT. - 18.02.2012, 16:15
RE: Getriebezahnrad (BT-MR 550) - von conductor - 18.02.2012, 17:38
RE: Getriebezahnrad (BT-MR 550) - von UweT. - 19.02.2012, 10:09
RE: Getriebezahnrad (BT-MR 550) - von conductor - 23.02.2012, 13:48



Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 2 Gast/Gäste